Cél a minél nagyobb profitszerzés

Cél a minél nagyobb profitszerzés

A vállalatok, bármivel is foglalkozzanak, elsődleges célja a bevételek növelése, a kiadások csökkentése és a profit mértékének emelése. Ehhez minden tevékenységi kört kellő képpen át kell vizsgálni és hatékonyságra kell törekedni úgy a termékek gyártása és értékesítése, mint a dolgozók motiválása közben. Ami pedig a marketing feladatok elvégzését érinti, itt nem magára a vállalatra vonatkoznak a teendők, hanem a vállalat határain túli világra, az emberek meggyőzésére és vásárlásösztönzésére. Erre megfelelő módszer az adwords hirdetés alkalmazása és a google reklám készítése, melyek mind igen hatékony és gyors reakciót kiváltó eszközök. Ha az adwords hirdetés készítését választja a vállalat marketinggel foglalkozó munkatársa, akkor elsődleges a releváns kulcsszavak kiválasztása és a honlap szinkronizálása. A google reklám készítésekor pedig elsődleges a szimpátia kialakítása és a vásárlásra való motiválás elérése. Fontos, hogy szükségét érezze a potenciális vásárló, hogy hiányérzetét a vállalat által nyújtott áru és szolgáltatás tudja enyhíteni és ehhez a google reklám, illetve az adwords hirdetés alkalmazása szükséges.