Folyamatosan megújuló, piacvezető program

Egy étterem, vagy tulajdonképpen bármilyen vállalkozás vezetése, soha sem egyszerű feladat. Minden egyes nap új kihívásokat hoz, új problémákra kell megoldást találni.
Éppen ezért mi, a NeuwebDESKnél úgy döntöttünk, rendszerünket úgy alakítjuk ki, hogy egyrészt, nagymértékben leegyszerűsítsék azokat a folyamatokat, melyek gyakran előfordulnak és melyek megfelelő szervezésével nagymértékben le tudjuk egyszerűsíteni a vállalkozások működését.
Ilyen például, a beépített hűségprogram kezelő, vagy a raktárkezelő program is, hogy csak kettőt emeljek ki.
A mellett, hogy a hűségprogram kezelő rendszerünk, vagy a raktárkezelő programunk minden ügyfelünk számára elérhető, a NeuwebDESK komoly hangsúlyt fektet a jövőben előforduló, sok esetben egy-egy cég számára fontos opciók beépítésére.
Ennek érdekében az alapítónk úgy döntött, hogy a programot élő programként tartja meg és havi díjas rendszerként üzemelteti, így biztosítva, hogy a folyamatos fejlesztés ne csak az ügyfelek, de a cég számára is fontos legyen és így mindig az élen tudjunk járni az online kereskedelmi programok között.
Amennyiben ön már használja programunkat és javaslata, észrevétele van a fejlesztésekkel kapcsolatban, kérjük, írja azt meg nekünk, hogy a lehető legjobb irányba haladhassunk tovább!